Get A Quote
Leave Your Message
2023 Propak International Packaging Exhibition - Exciting Review

Știri

2024-03-08

Cea de-a 27-a expoziție internațională de ambalare Propak din 2023 va avea loc în perioada 23-25 ​​iunie la Centrul de expoziții Shanghai Hongqiao! Numărul standului Shanghai Shigan: 61T30

Privind înapoi la scenă, am salutat numeroși clienți noi și vechi care să vină pentru consultanță și îndrumare. Echipamentele cheie dezvoltate și fabricate independent de companie, cum ar fi cântăritoarele automate, detectorul digital de metale, cântarul cu mai multe benzi, mașina de sortat greutăți, cântarul de control pentru capsule și tablete, cântarul de control cu ​​detector de metale, mașinile automate de cântărit și etichetat, sunt favorizate de mulți profesioniști. în industrie. Prietenii care vin să se consulte și să facă schimb de idei vin constant. Prin această expoziție, credem că toată lumea a dobândit o înțelegere mai profundă a echipamentului Shanghai Shigan. Așteptăm cu nerăbdare o cooperare mai profundă cu dvs. și suntem dedicați să vă oferim produse mai bune și servicii post-vânzare!

Printre exponatele expuse de data aceasta se numără:

Seria de cântărire SGWIEH: cu o gamă mică de 2g-300g și o gamă largă de 0,05-50kg, de înaltă precizie, utilizată în principal pentru detectarea automată a greutății, discriminarea liniilor superioare și inferioare sau selectarea gradării greutății pe liniile automate de asamblare a ambalajelor. Se aplică aplicațiilor online de cântărire a ambalajelor de mare viteză în industrii precum farmaceutice, alimente, jucării, hardware, produse de sănătate, produse chimice de zi cu zi, baterii, industria ușoară și industria chimică. Suport ODM/OEM, bine ați venit să ne contactați.